Islami sfid per globalizmin dhe dallimet mes ketyre dy trendeve

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Shko poshtë

Islami sfid per globalizmin dhe dallimet mes ketyre dy trendeve

Mesazh nga Admin prej Mon Jan 26, 2009 3:42 pm

SLAMI e SFID PER GLOBALIZMIN DHE DALLIMI MES KETYRE DY TRENDEVE


Po jetojm ne nje kohe ku keto dy trende globalizmi(amerikanizmi) dhe Islami global po ecin me te madhe duke shtri identitetin e tyre ne kater anet e botes ne permasa me te medha. Arsyeja qe me shtyri pikerisht te marr kete tem eshte jemi deshmitar se si po zgjerohet ky globalizem (amerikanizem) me dashir apo pa te. Sot, padyshim si nje nder sfidat me te medha dhe me kercenuse ndaj keti globalizmi eshte padyshim islami global. Pra, ne nje kohe ku keto si dy trende po shkrijne kultura te ndryeshme etj, ku Amerika po e marr si shembull po mundohet ne qdo menyre te amerikanizoj ter boten me vlerat e saja , dhe anen tjeter islami po ashtu te islamizoj boten me vlerat e saja hyjnore .Ka ardhur koha ku keto dy trende te perballen me sfida te ndryeshme , ku padyshim njera do te mbisundoj ,pra, globalizmi(amerikanizmi) apo islami global.

E sheh si te arsyeshme te njofimi me kuptimin e fjales islam, fjala islam ka derivuar nga rrenja e fjales eSLMe, qe ne gjuhen arabe perveq te tjerrash do te thote:e paqe, pasterti,nenshtrim dhe bindje.e
Nderkaq, ne kuptimin fetar islam do te thote:eNenshtrim ndaj Zotit dhe bindje ndaj ligjit te tij.e Pra. Lidha ndermjet kutimit linguistic dhe feta rte kesaj fjale eshte e qarte dhe e fuqishme. Allahu I Madheruar thote: eeO njerez adhuroni Zotin tuaj, I cili ju ka krijuar juve edhe ata para jush, ndoshta beheni te devotshemee(EL Bekare, 21.). Ndersa kutimin e globalizmit nuk ekziston vetem nje kuptim, sepse ka shum kuptime per te.
Para, se te jap kete definim mbi globalizmin, te potencoj ketu se ky term ne aspektin gjuhesor rrejdh prej fjales latin globus-rruzull dhe asaj fringe global pra teresi. Globalizmi eshte nje term per te cilen ehste veshtir qe te jepet nje definicion decide , sepse qdokush ne te shikon nga kende te ndryeshme. Ekonomistet e shikojne nha kendi ekonomik ku globalizmi per te eshte liria ekonomike e transportit te pasurise dhe mallrave, ndersa politikanet e definojne si eliminimin e kufijve mes shteteve dhe me perfaqsimin te nje qeverie boterore, ideologet dhe ato te kultures e definojne s eky eshte zoteruesi I te gjitha kulturave ku shkohet ne shkrirje te identitetit te ketyre popujve.Meqe, Sociologet globalizmin e shohin si vleresim \te botes ne te varfer dhe te pasur, te dobet dhe te fuqishem.Shkencetaret jan munduar qe te japin definicione te ndryeshme dhe te bejne pershkrime te ndryeshme.
Kur te shikohet ne aspektin e perjgithshem, globalizmi paraqet nje proqes ekonomik, nje capital, nje sherbim I cili tejkalon kufinjet e mundsive teknolojgike dhe shkencore dhe I cili ehste nje proqes mjaft I perzier, ngaterruar, I koklavitur, me batica dhe zbatica ndonjeher edhe kontradiktor.Nje zhvillim I ketill, krahas qe na ofron shum mundesi te reja, ai na shkakton ne qindera probleme te reja me te cilat duhet te ballafaqohemi ne sidomos muslimanet ne veqanti. Islami eshte I vetmi sfid I qendrueshem qe nuk pranon kurfar rrenimi,ndryshimi apo rrenosje,shkatrrime. nga globalizmi(amerikanizmi).
Pse kjo keshtu, sepse kete e ka garantuar Allahu qe ta ruaj dhe ta perhap apo jo. Jemi deshmitar te asaj se me te madhe po perhapet ky globalizem(amerikanizem) ku teknologjija, gjuha,kultura qdo gje, ndersa anen tjeter kemi nje globalizem gjigand qe po perhapet me te madhe duke mos u perball me asgje, ku me te madhe po I shkrin identitete te shumta, sepse islami eshte globale kete e verteton ajeti kuranore Ne te kemi derguar , perveq se meshir per ter boteratee(ES Sebe:28) po ashtu edhe ne nje ajet tjeter verteton ku Allahu u urdheron te derguarin e ti te thote(Muhamed) ju jerez une jam I derguar I Allahut te te gjith jue(EL Araf:158).
Pra, ideja se islami eshte I vetmi sfid I pathyeshem per globalizmin, eshte sepse edhe islami eshte fe globale apo universale ku Allahu e ka zbrit per ter njerzimin dhe per kete muslimanet duhet punuar per te perhaps kete fe globale, punuan apo nuk punuan muslimanet per ket fe globale padyshim se islami do ec me ndihmen e Zotit.
Eshte sfid apo jo vertet po jemi deshmitar se si ky globalizem(amerikanizem)po mundohet qe kete bote ta ngushtoj, pra qe e ter bota te flas anglishten, ta marr kulturen amerikane, menyren e jeteses , kete e thote edhe Fukajama ,ai e cek se sot e ter bota duhet te jetoj si amerikanet ne qdo aspect.
Lind pyetja se vertet a mund nje gje e till siq po ia arrin ky globalizem ndaj qdo sistemi,ideologjije ta shkrij ne amerikanizem edhe ne islam perjgigjja eshte JO. PSEe .
Arsyeja eshte se vertet Zoti e ka dergu ket bote ket ligj,fe,sistem,ideologji, mbi te gjitha eshte universale, dhe se Zoti e ka garantu se do ta ruaj dhe do ta perhap ket fe globale, ku nuk do te ket asgje qe do ta ndal ja nje shembull: islami global eshte si nje tren nese trenit I del perpara te shkel nuk mundesh me ndal, por nese don me hyp net e je I mirseardhur, keshtu eshte me islamin nese I del perpara nuk mundesh me ndal ee..
Shtrohet pyetja vetvetiu keti njerzimi ku vertet nuk din kah tja mbajne se cila I vyn globalizmi(amerikanizmi)apo islami globale Per ti dhen pergjigjeje kesaj pyetje te shohim nje dallim rreth ketyre dy trendeve.Globalizmi ne shiqim te pare paraqet nje universalizem, ku islami si fe hyjnore,universale dhe I vlefshem per qdo vend dhe kohe dhe se Muhamedi eshte I derguar per gjithe universin dhe se nuk eshte derguar vetem per nje popull ne veqanti, therret per vlersimin e qenies njerzore e per kete me se miri flasin ajetet kuranore:
eAi, qe ia shpalli Furkanin (kuranin,dallues te se vertetes nga e paverteta)robit te vet(Muhamedit qe te behet pejgamber I botes), eshte I madheruar.e(EL-Furkan,1).
eE ne te derguam ty(Muhamed)vetem si meshire per te gjithe krijesat.e(EL-Enbija,107).
Dallimi me I madhe mes asaj qe permban universalizmi islam dhe ate qe permban globalizmi kun e te therret prendimi ne perjgithesi, e ne veqanti Amerika . Islami universal ngrihet ne baza te fisnikerimit te qenies njerezore ne perjgjithesi.Allahu njeriun e beri zevendes te tij ne toke dhe per ta ja dha ne sherbim gjithe ate qe eshte ne qiell e ne toke.Ne baze te fisnikerise njerzore njeriu eshte I barabarte me te tjeret ne ndarje pergjegjesise, kjo me se miri shihet nga hutbeja e lamtumires e Muhamedit a.s. ku potencoi: O besimtare ta dini dhe te mos harroni s ete gjithe muslimanet jane vllezer.Ju te gjithe jeni plotesishte te barabarte ne te drejta dhe detyra.Nuk ka kurfar perparsie arabi ndaj joarabit, e as joarabi ndaj arabit,as I ziu ndaj te kuqit, e as I kuqi ndaj te ziut perveq me devotshmeri.Te gjithe jeni pasardhes te Ademit,ndersa ademi eshte pej dheut.
E kjo vertetohet edhe me ate qe kurani therret ne ajetin qe vijon: e O ju njerez, vertet Ne ju krijuam juve prej nje mashkulli dhe femre,ju beme popuje e fise qe te njiheni nder veti, e ska dyshim s etek Allahu me I ndershmi te ju eshte ai qe me se shumti eshte I ruajtur, e Allahu eshte shum I dijshem dhe hollsisht I njohur per qdo gje.e(Haxhurat:13) Kurani ne ket ajet ku potencon barazi t eplot mes popujve , nuk eliminon karakteristikat e tij por verteton se Allahu I krijoi popuj dhe fise qe te njiheni mes veti.Kurse globalizmi ajo qe na prezentohet neve dri me sot nuk eshte gje tjeter veq se nje form I kolonizimit boteror kun e fund shkon en favor te te pasurit ndaj te varferit, t efuqishmit ndaj te dobetit .
Vertet kjo eshte nje kolinizim I vjeter me form te re dhe emer te ri, por megjithate ky globalizem I imperializmit post modern eshte nje proqes qe nuk mund te ndalet ,ndryshime rrenjesore do te behen ne bote, por kjo nuk do te thote se ringjallja islame do te frenohet apo ky globalizem do ta shkaterroj JO.
Do te ceku nje prej kushteve te islamit, pra, Ramazanin se si sfidon globalizmin.Dedikimi sfidues nuk eshte I perkufizuar vetem ne Ramazan, madje ai qe mediton mund ta veren ne qdo adhurim , edhe pse ne ramazan eshte me iqarte.Nese mendojm rreth Haxhit ,p.sh. do te shohim manifestimin e nenshtrimit , per hir te Zotit, duke sfiduar globalizmin , I cili therret ne individualizem dhe refuzim te tjetrit.Kurse adhurimi I agjerimit gjat ramazanit dallohet me llojloshmerin e adhurimeve dhe jgithperfshiresine e tyre.Kjo llojllojshmeri shihet me agjerimin e dites,namazin e nates,sadakane,bashkpunimine etj.Kurse gjithperfshiresia shpaloset ne mundesine e ketij muajt per t eunifikuar muslimanet mbare botes, me ripertritjen e lojalitetit te tyre,madje edhe te mekatareve, ndaj Zotit, duke vertetuar me kete se islami eshte fe boterore, te ciles nuk mund ti bej konkurrenc asnje besim dhe ide njerezore,pa marre parasysh graden e lart te cilen e kan arritur.
Ja se si Ramazani sfidon globalizmin apo globalizimin.
1 Ne Ramazan konfirmohet pushteti I Zotit mbi njerzit.Muslimani ne kete muaj e ripertrin perkatesin e kesaj feje,lojalitetin ndaj Zotit, I cili eshte Nje dhe I Gjithfuqishem, I cili vendos me urdherat e tija, I cili ka percaktuar te gjitha ligjet e botes dhe te ahiretit, te cilat jane te mbeshtetura ne rregulla:respect dhe adhurim.Zoti thote: e Une nuk I krijova xhinet dhe njerezit pos tjeter pos qe te me adhurojne .Une nuk kerkoj prej tyre ndonje furnizim e as te me ushqejne atae.
(EDH-DHarijet:56-57).Te cilat mbeshteten ne lirin e zgjedhjes, element qe nuk e privon njeriun nga e drejta per tu kenaqur ne jeten e kesaj bote , duke marrur persiper pasojat e kesaj zgjedhje,qoft shperblim apo denim.
Ky rregull eshte marre nga ajeti kuranor: eNe fe nuk ka dhune.Eshte sqaruar e verterta nga e pa vertetae.e.(EL-Bekare:256).Kjo gje eshte ne kundershtim te plot me pushtetin e globalizmit, I cili ia imponon pushtetin e nejriut me fuqi dhe dhune.ia imponon nenshtrimin para ligjeve njerezore,te cilat nuk I garantojne as minimumin e jetes me nderee
2 Ramazani paraqet sfid te madhe per globalizmin ideologjik , I cili perhaps ide te quditshme ,siq eshte ideja e kejaqjes materiale dhe trupore pa asnje rregull dhe pergjegjesi , duke pretenduar se lirimi I epsheve ndihmon ne arritjen e n jeriut ne lirin dhe lumturin e tij. Kurse agjerimi verteton se lumturia dhe kenaqesia nuk behet me epshe, por duke ngritur prej tyre. Te verteten e thote Pejgamberi a.s. thote:eNjeriu nuk mbush ene me te keqe se barku I tij.I mjaftojne birit te Ademit disa kafshata qe e mban shpirtin gjalle, e nese e ka patjeter (te ha me shume), atehere (le te ha)nje te treten per ushqim nje te treten per pije dhe nje te treten per frymemarrjee.(transmeton tirmidhiu).Argumenti me I madhe bashkohor per faktin s enuk ekziston asnje lidhje mes materies dhe lumturis eshte kjo qe e tregojn shkenctaret perendimore Robert Rajti,studius ne Univerzitetin Pensilvani ,I cili tregon se ska lidhje mes pasuris dhe komoditetit material dhe lumturise, sepse eshte vertetuar se shtetet e varfura jane me te lumtura se shtetet me te pasura .
3 Ramazani sfidon edhe globalizmin ekonomik , I cili vepron per te imponuar sistemi unitary, I cili parim ka individualizmin dhe refuzimin tjetrit dhe fundosja e tij ne borxhe dhe tatime, te cilat shtojne mvarshmerin dhe varferine ne kohe kur ajo e shton shfrytezimin dh epasurimin e vet.Kjo qe thame, perputhet me idene themelore te kapitalizmit qe thote se ai qe nuk mund te fitoj kafshaten e vet, le te vdes.Ka ardhur agjerimi ne islam qe te degradone kete teori dhe te konfirmon te drejten te varferit ne pasurin e t epasurite, qofte ndermjet sadakase ose Zekatit.
Zoti thote: eDhe ne pasurin e tyre kishin te drejt per lypesine dhe per ten gratine.(EDH-DHarijet:19)
Ajeti tjeter thote: eMerr prej pasuris se tyre lemosh e ti pastrosh me te dhe tu shtosh (te mirat) dhe njekohesisht lutu per ta, se lutja jote eshte qetsim per ta.Allahu degjon dhe shehe.(ET-Teube:103).
1 Ramazani eshte sfide per globalizmin shoqerore, q esynon izolimin e njeriut nga familja dhe shoqeria e tij. Ne Ramazan grumbullimi I familjes ne ushqim e bashkon familjen e ndar perseri.Manifeston kapjen e muslimanit per sistemin e tij shoqeror , I cili mbeshtet dashurin reciproke te anetareve te familjes dhe veprimet per te arritur kenaqesine e Zotit, I cili ua ka caktu qellimet ne jete.Nese e marrim gruan qe eshte shtylla e shtepise s emuslimanit, ajo ne Ramazan sfidon globalizmin, I cili ia imponon principet e veta, duke u thirrur qe t eiek nga sistemi klasik I familjes, I cili mbeshtetet ne pergjigjesine e burrit dhe respektin e saj ndaj burrit etj,etj.Eshte koha e fundit qe muslimanet te zgjohen prej gjumit qe I ka kapluar dhe te ngrihen duke shfrytezuar te gjitha mjetet dhe teknologjine , duke perhaps iden islame qe qliroi evropen ne shekullin e 8.E kete mund te arrijm nese kyqemi ne pune per te mire te njerzimit duke u angazhuar maksima;lisht ne shkenca te dobishme per te kthyer peshen e muslimanit , qe ai tani ka filluar te harroj rolin e vet ne shoqerin boterore..Me shpres qemuslimani do te vetedijsohet dhe do te zjgoje rolin e universalitetit islam duke u mbrojtur nga ky idhulli ketij shekulli.

Admin
Admin
Admin

Numri i postimeve : 151
Age : 22
Registration date : 10/10/2008

Shiko profilin e anëtarit http://school.ace.st

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Shiko temën e mëparshme Shiko temën pasuese Mbrapsht në krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi